Cashless i kantina

I år slipper du å ta ut kontanter for å kjøpe ting i kantina, du bruker bare brikka på armbåndet ditt! Vår cashlessløsning er integrert i vårt egetutviklede kantinesystem og det koster deg ingenting å fylle på eller få penger tilbake.

Hvordan fungerer systemet?

Cashlessystemet er integrert i vårt kantinesystem. Du fyller på penger i sikkerhetsdesken i inngangen, med kontant eller bankkort. Det er ingen gebyrer ved påfylling av penger, men det er et minimumsbeløp på 50,- for å forhindre unødig mange transaksjoner.

I bruk er det veldig enkelt. Vi har en infostasjon du kan skanne din brikke på, som viser deg hvor mye du har igjen og siste kjøpene dine. For å handle kjøper du mat i kiosken som vanlig, men skanner brikken din istedenfor å betale med kontant. Ved å gjøre det slik går det raskere og du får også maten din raskere :).

Tilbakebetaling

Vi ønsker å gjøre cashlessystemet så enkelt som mulig. For å få penger tilbake i slutten av arrangementet om du skulle ha noe igjen fyller du ut et skjema i sikkerhetsdesken i inngangen. Det koster ingenting å tilbakeføre penger så lenge du fyller ut skjema før du reiser. Vi tilbakebetaler til bankkonto 1-2 dager etter arrangementet. Dersom du reiser før du har fyllt ut skjema tar du kontakt med oss på [email protected] så ordner vi dette!

Noen små detaljer

Det er gratis å fylle på penger på brikka di med kontanter og vanlige bankkort (debet/BankAxept). Dersom du bruker kredittkort, må vi betale 3% gebyr, og da tar vi et lite gebyr fra deg også. Dersom du ikke fyller ut refunderingsskjema på arrangementet, tar vi et lite gebyr på 35 kroner for å overføre pengene etterpå. Vi kan kun utbetale til bankkonto. Dersom du ikke kontakter oss innen året er ferdig får vi merarbeid med regnskap, og trekker 10 kroner per påbegynte måned fra saldoen.

Kanskje liker du også